01 August 2008

international sneezing day

tas bija vakar. bet tagad i need a bit of a kick start with a coffee this morning. every morning. vakar bija 1 vina glaze, bet soriit sajuuta kaa 2 L shnabis, fui.
blakus uz galda man stav aploksnee tenancy agreement un cheks. atkal. aizbrauksu uz pastu, kad paeediishu.
bet buus labi shoreiz. tas bus ilgi un maajiigi. mes apsolam, vai ne?
es gribetu rit atkal megjinaat tikt uz hunstanton. bet shajaa nogalee vairs ebuus +28 :( buutu smuki paskatitiies tapat. drosvien ziemelju jura nav tik silta kaa baltijas, esmu dzirdejusi tadas sarunas. bet uz dienvidu beach'iem parak taalu 5-6 h sab. transportaa. kas man ir ar to juuru vispaar?
man viens darbaa cilveeks katru dienu tik sirsniigi saka chau, kaa tev iet?normaali,ja? un ir vel viens, kas megjina man latviski kaut ko teikt. sasveicinaties utt:) tas vienmer izraisa tadu momentalu smaidu un paarsteiguma prieku ta ka kaut kas ieshpricets butu. un veel, aizvakar vienam teicu, kaa var pateikt latviski dear vai sweatheart. interesanti.
mans miilais sweatheart soriit gribeeja ilgak pagulet, nevaru izdabut no gultas;)
bet pedeja laikaa bijis parsteidzosi jauks un miilsh. man jau bail, ka nesaku pierast :D
majas vel ir rediisu salaati no vakardienas. par laimi, no darba neatlaida, ka aiznesu kolegjiem tadus uz bbq :)

vispar ljoti nevaru sagaidit jauno adresi. riktiigi pa iistam, ja godiigi.

shitaa bildite no pagaisa gada 3.juunija, man skiet. isti nevaru atmineties precizi.

No comments:

Post a Comment