13 August 2008

Labdien atkal!

Shobrid shausmigi gaazh lietus aiz loga, kas nemaz neizskataas pec augusta meenesha. Protams, nedrikst nenjemt veeraa, ka shii ir british summer. Esmu darba un nedaudz miegainums uzmaacas, par cik naktiis miega nav deelj nevareeshanas sagaidiit 22.08 :) 11 days left!
Tikko izlasiiju visus Zinta Zaka postus un nopriecaajos par rakstiitprasmi. Interesanti, kaa cilveekam izdodas tik sakaartoti salikt visu kopaa? Man laikam baiga nekaartiiba galvaa vai arii nenaak tik labi un dabiski no pirkstiem aaraa? No mutes arii man ta ir? hmm, buutu interesanti dzirdeet atsauksmes :D Nee, bet nopietni. Dazhreiz es vienkaarshi haotiski visu sakaamo sabakstu un nemaz neparlasot spiezhu podzinju. Sekojoshi, var likties, ka mazs berns ticis pie manas paroles un username ;)

P.S. Paskatijos te nesen kalendaaraa un nospriedu, ka shodien kaut kas jaizdara, jo Zinta partnerei - miss Ievai pirmdien dzimumdiena! Vinjai, cerams, nesanaks shito ielasiit un nekaadas informacijas nopluudes nebuus :)

[vel viens]P.S. Vakar Ungaarijaa uz Óbudai island saakaas Sziget 2008!

2 comments:

  1. tas zigets izskatījās pārāk liels fest! tāpat nevar neko redzēt :(
    zintim talants :P :D

    ReplyDelete
  2. Jaa, Andri man arii buutu probleemas, bet gadu gaidaa pierasts buut tikai 1,68cm :P
    Sziget 06 un 07 bija vienreiziigi. Nekad neaizmirsiisu to, ka nebiju tur:)

    ReplyDelete