13 January 2013

Pirms aizbraukšanas no Eiropas

Šovakar būs 3 ieraksti Smile Trešais būs par pirmo dienu Bangkokā. Vispār, ar nelielu atkāpi, gribas pateikt, ka man patiešām prieks, ka izdomāju te atsākt ierakstīt, jo visjaukāk jau būs tieši pašai pēc tam palasīt un paskatīties ceļojuma dienasgrāmatu (ja tā var to nosaukt). Parasti nekad nevaru saņemties, un īsajos ceļojumos tam arī parasti neatliek laika, jo ir vairāk vai mazāk, bet viss vienā skrējienā. Tātad, 1. bildē ir Liepājas centrs 8. janvāra pēcpusdienā, kad ar busiņu braucām ārā no tās. Virzienā uz Rīgas lidostu. Atkal snieg pēc 2 nedēļu pavasarīguma. 2. bildē ir Pikolīnes jaunās pagaidu mājas un transportēšana drošās rokās.
2013-01-08
2013-01-06
Lidostā Rīga bijām ļoti laicīgi. Pārsverām somas, iečekojām un aizlaidām pa lenti vienu no tām, tad pēdējās vakariņas Latvijā.
Bija dārgi Don't tell anyone smile
Ejot uz lidmašīnu, kaut kas mazliet nāk no gaisa. Izskatās pēc smalka sniedziņa! Laikam jau bēgam no ziemas tieši laikā, bet tajā pašā laikā arī ir sajūtas, ka kaut kas tomēr pietrūks (pagaidām gan tāda sajūta ir tikai man) Ninja
2013-01-08 (2)
Bildē redzamās vecās bikses, brūnais mētelis un vecie zābaki šobrīd jau vairs nav ar mani, jo plāns bija Bangkok lidostā izmest nevajadzīgo, lai nebūtu uz muguras jāstiepj.
2013-01-09
Stansted London lidostā ielidojām arī diezgan laicīgi un ļoti veiksmīgi paspējām uz National express autobusu 23:45 uz Cambridge, un tur ieradāmies biki pirms 1 AM. Erica mūs sagaida pie sevis mājās un tiekam izrīkoti šīs 3 dienas līdz braukšanai uz Heathrow Airport, dzīvoties viņas istabā. Biju domājusi, ka būsim dīvāna viesi, bet beigās nopretendējām uz īstu gultu Open-mouthed smile Gulēšana sanāca ļoti īsa, jo Latvijā bija jau 4 no rīta, kad mēs likāmies uz auss. Ivars cēlās 7 AM, lai laicīgi tiktu uz ofisu, bet es līdz 9:15 atļāvos pagulēt, jo strādāju no Ericas mājām, kur bija ļoti labs wi-fi. Šoreiz no Cambridge redzējām maz, bet Ivars nedaudz pamanījās iemēģināt jauno Canon, jo, kā jau zināms, Cambridge jau mums abiem kaut kādā sirds kambarī vienmēr glabāsies un izsauks sentimentālās sajūtu gammas, ha ha Open-mouthed smile
Bildē redzamas mūsu ceļošanas somas, kas bija atnākušas no Amazon.co.UK pie Ivara bosa uz mājām, un viņš tās atdeva Ivaram jau pirmajā dienā. 65Litri un 60Litri.
2013-01-09 (2)
Un te Kembridža 9.janvāra vakarā, Sydney street un Fitzroy street:
2013-01-09 (3)
Un te piektdien, 11.janvārī , bildēts ar mazo canon ar skatu no Magdalene Bridge:
IMG_1596 Stitch
2013-01-11
Šajās 3 dienās plāns bija strādāt un vakaros pavadīt laiku ar Ericu. Trešdienas vakarā izmantojām Kembridžas late night shopping, jo trešdienās viss līdz 8pm vaļā, un nopirkām Ivaram "tūristu sandales". Cena bija superlaba - tikai 22 gbp par Birkenstock apaviem, kas parasti maksā 40-60 gbp. Es sev neko neatradu, bet piektdienas vakarpusē ieskrēju H&M un no vasaras kolekcijas pārpalikumiem par 5īti izvēlējos parastas sandales ar gumijas lencēm. Šodien staigājot kājas īpaši nenogura, bet iespējams, ka vajadzēs kaut kādā brīdī sagādāt kaut ko kvalitatīvāku, kas būtu Ecco vai taml. ražojuma. Pēc shoppinga devāmies mājās, kur Erica gatavoja vakariņās fresh pasta no Bari, ko viņas vecāki atveda Ziemassvētkos, kopā ar brokoļiem, chili un biki parmezāna sieru. Tas bija kaut kas vienreizīgi garšīgs, ko varētu arī pagatavot mājas, ja vien pie mums Latvijā būtu fresh pasta Open-mouthed smile
Ceturtdienas vakarā bijām uz indian ēstuvi Kohinoor, kas atrodas uz vecā labā Mill road, bet šajā restorānā nekad nebijām bijuši, cik nu atceros. Uzticējāmies Ericai un viss bija dikti garšīgi Smile Nākošās dienas sajūtas gan bija mazāk foršas, bet tas jau iet komplektā ar indian pārtikas ēšanu Open-mouthed smileNeesam raduši, vienvārdsakot.
Pienākot piektdienas vakaram, sakarā ar leaving-drink, aizgājām uz The Boathouse Pub, kurš iespējams, kādam lasītājam, arī saistās ar atmiņām par Kembridžas sadzīvi. Sākumā mēs gribējām doties uz mūsu iecienīto The Old Spring, kas arī ir turpat pie Ericas mājām, bet bija pavisam pārbāzts, jo ir tak piektdienas vakars!! Open-mouthed smilešoreiz mums pievienojās arī Anna, ko nebiju satikusi 2 gadus, kopš palikām pie viņas 2011.gada janvārī, kad pirmo reizi atgriezāmies Cambridge kopš atgriešanās Latvijā. Labi, šis kļūst pārāk komplicēti un nesaistoši, so let's just move on Open-mouthed smile
2013-01-11
Tas par šo tēmu viss apmēram. Pietiekoši jau šeit aizrāvos ar foto un tekstu Open-mouthed smile
Paldies par uzmanību !Party smile
Santa
Fullscreen capture 13012013 223243.bmp

2 comments:

1. Jāatzīst, ka arī kkādā manā sirds kambarī saglabājušās varen siltas atmiņas un pat ilgas par Cambridge!Galvenais jau pareizo kompāniju noķert!

P.S. Kā Jet Airways vērtējat?domājums ne miņas no tā, ko Mr.H.man te mēģināja pūderēt! :D

ReplyDelete
    Replies
    1. Mums viss likās pilnīgā kārtībā, protams, ņemot vērā mūsu "maciņa izmērus":)